Jeśli praca sprawia, że koniecznym pierwszym krokiem jest ubiór polaru, to zazwyczaj jest to praca na zewnątrz, gdzie temperatura potrafi płatać figle. W takim przypadku polar kwalifikuje się pod odzież outdoorową i musi charakteryzować się bardzo dobrym utrzymywaniem ciepła.
Warto mieć na uwadze, że skoro polar noszony jest podczas wykonywania pracy, narażony jest na intensywniejsze użytkowanie i możliwe szybsze zużycie, a więc już na początku musi cechować się lepszą jakością i odpornością na czynniki zewnętrzne. Gramatura również jest większa w stosunku do klasycznego.
Polar firmowy może również posiadać logo firmy, jeśli pracownik noszący go ma kontakt z klientem i jednocześnie reprezentuje firmę. Polary robocze bez logo mogą nosić pracownicy nie posiadający na codzień takiego kontaktu np. pracownicy budowlani, ogrodnicy.
Czasami stanowisko i wykonywana praca wymaga od pracownika polaru, który posiada stójkę ochraniającą szyję, wstawki przeciwdeszczowe i/lub odblaskowe. Przydatna może również okazać się zwiększona liczba kieszeni względem klasycznych polarów bądź regulowane mankiety i ściągacze.
Kolejnym determinującym czynnikiem przemawiającym za tym, aby pracodawca zapewniał polary jest chęć utrzymania kolorystki - czy to zgodnej z barwami firmy, czy też rangą/stanowiskiem pracownika. W dużych firmach używa się kolorów, aby odróżnić pracowników między stanowiskami. Podczas kontaktu z klientem kolory mogą natomiast od razu nasunąć dodatkową myśl o firmie.
Widzisz więc, ze polar polarowi nierówny, a jego cechy determinują warunki, w których będzie noszony. Mogą one diametralnie różnić się miedzy firmami i stanowiskami, w związku z tym zazwyczaj pracodawca dostarcza odzież gotową do użytku. W przypadku, gdy prosi o samodzielny zakup, jasno określa konieczne cechy i zwraca koszty po okazaniu paragonu/faktury.
Przejdź do naszego katalogu, by dodać produkty do zapytania lub wyślij zapytanie bez produktów.
|